Jakość produktów i usług jest dla nas najważniejsza.
„Jak można zdefiniować jakość? – w naszej firmie jest to ciągłe obserwowanie i doskonalenie produktów i usług. Upewniamy się więc, że dostarczamy ją na każdym kroku”.
Wspólnie, codziennie staramy się poprawiać jakość naszych produktów, a także naszych procesów. Co to znaczy w praktyce? Oznacza to, że nie będziemy ślepo ufać wyłącznie specyfikacji produktu lub zamówienia, zweryfikujemy dla ciebie te dane. Oznacza to, że przeprowadzimy dla Ciebie testowanie instrumentów i czujników, więc nie będziesz musiał instalować drogiego sprzętu do testowania i przeprowadzać samodzielnie czasochłonnych testów.
Całą wiedzą, którą zdobyliśmy dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu, chcielibyśmy się podzielić z Tobą.
Więc, czy masz jakiś problem lub pytanie? Zadzwoń, jesteśmy tu dla ciebie.
Zarządzanie jakością
7Solutions specjalizuje się w dostarczaniu, konserwacji, kalibracji i wprowadzaniu urządzeń do wykrywania gazu.
Jako firma, naszym celem jest działanie jako lider w dziedzinie wykrywania gazów przemysłowych w zakresie doradztwa, sprzedaży, wynajmu i konserwacji, aby zagwarantować ochronę wszystkim naszym klientom.
Chcemy osiągnąć ten cel poprzez ciągłe poszerzanie naszej wiedzy w oparciu o naszą wiedzę technologiczną i rynkową oraz wieloletnie doświadczenie.
Nieustannie poszukując nowych rozwiązań i ich zastosowania w praktyce, staramy się być liderem na rynku i staramy się służyć naszym klientom w najlepszy sposób. Nieustannie pracując nad możliwymi innowacjami w zakresie wykrywania gazów przemysłowych, staramy się jeszcze lepiej chronić naszych klientów w potencjalnie niebezpiecznych sytuacjach.
Ze względu na naszą wiedzę i szybkość działania zamierzamy pozostać liderem na tym polu. Nasza organizacja opiera się na szeregu podstawowych wartości, a najważniejszą można znaleźć w poniższym tekście:
„Dokładamy wszelkich starań, aby osiągnąć nasz cel i nigdy nie powiemy, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy”.
W naszej firmie zarząd oraz pracownicy zobowiązują się do zagwarantowania i poprawy jakości wszystkich produktów oraz usług w trakcie przygotowywania i wykonywania wszystkich czynności.
Skupiamy się w naszej polityce na podnoszeniu kwalifikacji oraz polepszaniu świadczonych usług i doskonaleniu produktów zgodnie ze standardem NEN-EN-ISO 9001:2015.
W trakcie ustalania naszego rocznego planu działania ustalamy pewną liczbę celów odnoszących się do jakości naszych usług i produktów. Każdy z takich planów jest omawiany, sprawdzany i jeśli jest to konieczne poprawiany podczas posiedzenia zarządu.
Zarząd zobowiązuje się do określenia warunków oraz udostępnienia niezbędnych środków w celu utrzymania ciągłego doskonalenia polityki jakości. Kierownictwo będzie również odgrywać pionierską rolę w przestrzeganiu uzgodnionych metod.
Oczekujemy również od naszych pracowników że będą pracować w harmonii i ze zrozumieniem zasad panujących w naszej firmie. Kierownik ds. Jakości, kierownik ds. środowiska, kierownik ds. bezpieczeństwa i zdrowia oraz asystent i przedstawiciel zarządu są wyznaczani do przestrzegania i utrzymywania polityki firmy w przyjętej formie.
Pracownicy są informowani niezwłocznie po rozpoczęciu pracy o polityce firmy oraz o konieczności przestrzegania norm jakości w odniesieniu do świadczonych usług i dostarczanych produktach przez 7Solutions. Dzięki czemu jesteśmy w stanie sprostać oczekiwaniom klienta oraz obowiązującego prawa.
Ostateczną odpowiedzialność za przestrzeganie polityki firmy ponosi dyrektor. Głównym zadaniem kierowników działu jest raportowanie dyrektorowi o postępach we wprowadzaniu założeń podjętych na zebraniu rocznym oraz o ewentualnych uwagach.
W przypadku zmian w polityce firmy lub poprawieniu któregoś z celów przez zarząd, pracownicy są niezwłocznie informowani o zaistniałym fakcie.
W Sierpniu 2012 otrzymaliśmy nasz certyfikat VCA, zaś w Grudniu 2014 otrzymaliśmy certyfikat ISO9001.
Pozostań na bieżąco
No item found!